Wdrożenie wymagań normy ISO 9001 w firmie polega na opracowaniu, ustanowieniu i utrzymaniu systemu zarządzania jakością, który spełnia wymagania określone w tej normie. Proces ten obejmuje między innymi udokumentowanie informacji na temat stosowanych procedur, monitorowanie działań, audyty wewnętrzne i zewnętrzne oraz ciągłe doskonalenie, mające na celu zapewnienie wysokiej jakości produktów lub usług oraz efektywnego zarządzania organizacją.
Wdrożenie wymagań ISO 9001 i przygotowanie do certyfikacji opiera się o współpracę Twojej firmy z doświadczonym zespołem konsultantów. W TOTCHEM realizujemy to w 8 etapach:
Konsultacje z przedstawicielami Organizacji w celu określenia:
Na podstawie informacji zebranych w pierwszym etapie nasz zespół specjalistów opracowuje niezbędne dokumenty, zgodne z wymaganiami normy ISO 9001, w tym przede wszystkim:
W ramach obsługi TOTCHEM opracowane dokumenty zostają umieszczone w elektronicznej księdze jakości ksiegajakosci.pl, gdzie utworzone zostaje konto dostępu dla wskazanego przez Klienta Pracownika – zwykle dla Pełnomocnika ds. Systemu Jakości. Po przekazaniu danych dostępu (login i hasło) wskazany pracownik otrzymuje pełny dostęp do umieszczonej dokumentacji – z możliwością edytowania, dodawania i usuwanie zamieszczonych tam dokumentów.
Na tym etapie, przedstawiciel Przedsiębiorstwa zapoznaje się z dokumentacją, a wszelkie uwagi i wątpliwości odnoszące się do ich treści są na bieżąco analizowane i omawiane z zespołem TOTCHEM.
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników odpowiedzialnych za poszczególne obszary i działania z zakresu określonych regulacji systemu zarządzania jakością ISO 9001.
W swoich zasobach posiadamy platformę do przeprowadzania e-szkoleń, umożliwiającą przeprowadzenie szkolenia w dowolnym miejscu. Możemy przeprowadzić szkolenie on-line za pośrednictwem platformy e-learningowej lub razie takiego zapotrzebowania – „stacjonarnie” w siedzibie Państwa firmy.
Wyznaczony konsultant TOTCHEM przeprowadza audyt wewnętrzny oraz przegląd zarządzania całego systemu jakości ISO 9001 wdrożonego w organizacji, zgodnie z określonym zakresem certyfikacji, wskazując – o ile ma to zastosowanie – słabe punkty systemu, które wymagają doskonalenia lub podjęcia działań korygujących.
Wprowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych po przeprowadzonym audycie systemu zarządzania jakością ISO 9001.
Pomoc w Organizacji audytu certyfikującego.
Zgodnie z Państwa potrzebami, pomagamy w doborze jednostki certyfikującej oraz Audytora. Wspieramy w kontakcie z jednostką certyfikującą oraz w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z organizacją audytu.
TOTCHEM zapewnia obecność konsultanta podczas audytu certyfikującego, wspierającego merytorycznie podczas przeprowadzanej oceny.
Gwarantujemy wykonanie wszystkich zaleceń poaudytowych, dotyczących opracowanej przez nas dokumentacji, jeżeli zaistnieje taka konieczność.